نه به تنبیه بدنی دانش اموزان در مدارسنه به سیستم غلط نظام اموزشی رژیم جمهوری اسلامی ایران در مدارسثبت نزدیک به دو هزار شکایت در مورد تنبیه بندی دانشآموزان در مدارس ایرانمدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که درباره تنبیه بدنی دانشآموزان در مدارس، در دو سال گذشته هزار و ۹۲۴ شکایت ثبت شده که هزار و ۲۷۴ شکایت «به حق بوده» است.به گزارش خبرگزاری "ایلنا"، "رحیم میرشاهولد" روز شنبه ۲۵ مهر گفت که از ۸۰ هزار شکایت ثبتشده در دو سال گذشته درباره موضوعات مختلف، در سال ۹۳، هزار و ۲۴۹ شکایت درباره تنبیهبدنی ثبت شده حقوق بشر...
ما را در سایت حقوق بشر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت: 7:59